|
|
مقایسه انتخاب شده ها
حذف همه
بسته بندی در دنیای خرید و فروش امروزی اهمیت غیر قابل انکار و چشمگیری دارد. تاثیر بسته بندی زعفران در صادرات نیز کاملا محسوس و قابل توجه است. زعفران در بازارهای بین المللی و خارجی و حتی در بازارهای داخلی در دسته کالاها و مواد لوکس قرار دارد. به خوبی میدانیم که هر چه ارزش اقتصادی محصولی بالاتر باشد، اهمیت بسته بندی آن نیز بیشتر میشود.
همیشه ظاهر و نمای هر محصولی اولین قدم برای جذب مخاطب هدف است. بسته بندی معرف محصول و برند میباشد و حساسیت لازم در آن میتواند کمک زیادی در پیشبرد کسب و کار شما باشد. تاثیر بسته بندی زعفران در صادرات نیز که به هیچ عنوان قابل انکار نیست. در بازارهای جهانی رقابت بالای برای فروش محصول وجود دارد. برای صادرات استانداردهای بالایی وجود دارد که سبب فیلتر کردن کالاها و محصولات بدون کیفیت می شود. بسته بندی زعفران باید به خوبی کیفیت، نوع و مشخصات محصول شما را ارائه دهد و بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.
برای بسته بندی زعفران آن هم در بازارهای خارجی باید با موارد مهم آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم:
اولین چیزی که از هر محصولی در دید مخاطب مینشید طراحی و بسته بندی محصول هست. هر چه این طراحی جذاب تر، خاص تر و با سلیقه مخاطب همسو تر باشد، ترغیب کننده تر است و احتمال خرید را افزایش میدهد. طراحی کار ساده و یا بدون تخصصی نیست. طراحی اصولی حتما باید توسط طراحان مرتبط انجام گردد.
در طراحی عواملی زیادی اهمیت دارند، عواملی مانند: رنگ، طرح، شکل، و حتی فونت و لوگو باید با دقت و توجه کافی انتخاب شوند تا بتوانند به خوبی از سایر کالاهای مشابه در بازار متمایز شوند.
جنس بسته بندی به خوبی می تواند سطح کسب و کار شما را به خریدار نشان دهد. اگر از مواد و متریال با کیفیت در پکیجینگ محصول استفاده شود به این معنا است که مخاطب با یک محصول مرغوب رو به رو است. همیشه کیفیت در هر محصولی حرف اول را میزند. وقتی بسته بندی که ویترین یک محصول است ضعیف و بی کیفیت باشد، از محتوای اصلی آن و محصول نهایی چه انتظاری میتوان داشت؟
بنابراین در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان سعی نکنید با کاهش کیفیت بسته بندی و استفاده از متریال زیاد و نامرغوب از هزینه های اولیه را کاهش دهید، چرا که تاثیر منفی بسیار زیادی بر سودآوری نهایی شما در صادرات و فروش محصولتان خواهد داشت.
ظروفی که برای بسته بندی زعفران استفاده میشد براساس نوع جنس و موادی که دارند به چند دسته از جمله: فلزی، کریستالی، شیشه ای، چوبی و کاغذی تقسیم میشوند. انتخاب هر کدام از این مواد اولیه به پارامترهای مانند سلیقه، بازار هدف، اهمیت مقاومت، هزینه اولیه و… بستگی دارد.
طبیعی است که در بین مواد نام برده، ظروف فلزی زعفران بیشترین مقاومت را در برابر آسیبهای فیزیکی و محیطی مختلف دارند. بیشترین تنوع شکل در بین مواد و متریال ظروف زعفران متعلق به ظروف کریستالی میباشند. ظروف چوبی لوکس و مورد استقبال هستند و ظروف شیشه ای نیز زیبایی ویژهای را به همراه دارند.
در این بین بسته بندی های کاغذی در کنار ویژگیهای بسیار زیادی مانند زیبایی، مقرون به صرفه بودن، سبکی وزن و… که دارند، دارای ویژگی منفی هم هستند که این ویژگی منفی مقاومت کم در برابر آسیب های فیزیکی و رطوبت است.
بسته بندی در دنیای خرید و فروش امروزی اهمیت غیر قابل انکار و چشمگیری دارد. تاثیر بسته بندی زعفران در صادرات نیز کاملا محسوس و قابل توجه است. زعفران در بازارهای بین المللی و خارجی و حتی در بازارهای داخلی در دسته کالاها و مواد لوکس قرار دارد. به خوبی میدانیم که هر چه ارزش اقتصادی محصولی بالاتر باشد، اهمیت بسته بندی آن نیز بیشتر میشود.
همیشه ظاهر و نمای هر محصولی اولین قدم برای جذب مخاطب هدف است. بسته بندی معرف محصول و برند میباشد و حساسیت لازم در آن میتواند کمک زیادی در پیشبرد کسب و کار شما باشد. تاثیر بسته بندی زعفران در صادرات نیز که به هیچ عنوان قابل انکار نیست. در بازارهای جهانی رقابت بالای برای فروش محصول وجود دارد. برای صادرات استانداردهای بالایی وجود دارد که سبب فیلتر کردن کالاها و محصولات بدون کیفیت می شود. بسته بندی زعفران باید به خوبی کیفیت، نوع و مشخصات محصول شما را ارائه دهد و بتواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.
برای بسته بندی زعفران آن هم در بازارهای خارجی باید با موارد مهم آن آشنا شوید. در ادامه به بررسی این موارد میپردازیم:
اولین چیزی که از هر محصولی در دید مخاطب مینشید طراحی و بسته بندی محصول هست. هر چه این طراحی جذاب تر، خاص تر و با سلیقه مخاطب همسو تر باشد، ترغیب کننده تر است و احتمال خرید را افزایش میدهد. طراحی کار ساده و یا بدون تخصصی نیست. طراحی اصولی حتما باید توسط طراحان مرتبط انجام گردد.
در طراحی عواملی زیادی اهمیت دارند، عواملی مانند: رنگ، طرح، شکل، و حتی فونت و لوگو باید با دقت و توجه کافی انتخاب شوند تا بتوانند به خوبی از سایر کالاهای مشابه در بازار متمایز شوند.
جنس بسته بندی به خوبی می تواند سطح کسب و کار شما را به خریدار نشان دهد. اگر از مواد و متریال با کیفیت در پکیجینگ محصول استفاده شود به این معنا است که مخاطب با یک محصول مرغوب رو به رو است. همیشه کیفیت در هر محصولی حرف اول را میزند. وقتی بسته بندی که ویترین یک محصول است ضعیف و بی کیفیت باشد، از محتوای اصلی آن و محصول نهایی چه انتظاری میتوان داشت؟
بنابراین در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان سعی نکنید با کاهش کیفیت بسته بندی و استفاده از متریال زیاد و نامرغوب از هزینه های اولیه را کاهش دهید، چرا که تاثیر منفی بسیار زیادی بر سودآوری نهایی شما در صادرات و فروش محصولتان خواهد داشت.
ظروفی که برای بسته بندی زعفران استفاده میشد براساس نوع جنس و موادی که دارند به چند دسته از جمله: فلزی، کریستالی، شیشه ای، چوبی و کاغذی تقسیم میشوند. انتخاب هر کدام از این مواد اولیه به پارامترهای مانند سلیقه، بازار هدف، اهمیت مقاومت، هزینه اولیه و… بستگی دارد.
طبیعی است که در بین مواد نام برده، ظروف فلزی زعفران بیشترین مقاومت را در برابر آسیبهای فیزیکی و محیطی مختلف دارند. بیشترین تنوع شکل در بین مواد و متریال ظروف زعفران متعلق به ظروف کریستالی میباشند. ظروف چوبی لوکس و مورد استقبال هستند و ظروف شیشه ای نیز زیبایی ویژهای را به همراه دارند.
در این بین بسته بندی های کاغذی در کنار ویژگیهای بسیار زیادی مانند زیبایی، مقرون به صرفه بودن، سبکی وزن و… که دارند، دارای ویژگی منفی هم هستند که این ویژگی منفی مقاومت کم در برابر آسیب های فیزیکی و رطوبت است.
تحویل اکسپرس
امکان پرداخت درب منزل
پاسخگویی 24 ساعته
ضمانت برگشت کالا
ضمانت اصل بودن کالا